Запитання? Відповіді тут

Що таке «Мобільний захист»?
«Мобільний захист» — це послуга, яка дозволяє бачити рідних на мапі, отримувати сповіщення про їхнє пересування і захистити свій смартфон через мобільний застосунок. Сервіс дає змогу дистанційно керувати телефоном і допомагає повернути його в разі втрати чи крадіжки.
Переваги послуги
З послугою «Мобільний захист» ви зможете:
— завжди знати, де ваші близькі, та отримувати сповіщення про їхнє переміщення;
— дистанційно керувати смартфоном у разі втрати (переглянути розташування, увімкнути звуковий сигнал);
— отримати свій втрачений смартфон кур’єром, спілкування із тим, хто знайшов його, ми беремо на себе;
— отримувати сповіщення про повітряну тривогу в вашому регіоні;
— запевнитися, що ваші дані в безпеці завдяки функції захисту особистих даних.
Як підключити послугу?
Для підключення послуги ви можете обрати один зі зручних способів:
• завантажити застосунок «Мобільний захист» з Google Play або App Store, пройти авторизацію за номером телефону та обрати пакет;
• SMS-повідомленням надіслати код пакета на номер 6911 (безкоштовно);

Оберіть код, який відповідає потрібному пакету. Його треба надіслати SMS-повідомленням на номер 6911 (безкоштовно): 
Пакет
Вартість
Код
Стандарт
11₴/тижд
2
Стандарт+
17₴/тижд
3
VIP
21₴/тижд
4
Ультра
99₴/міс
1
Стандарт
44₴/міс
5
Стандарт+
68₴/міс
6
VIP
84₴/міс
7
Річний Стандарт
259₴/рік
8
Річний Стандарт+
319₴/рік
9
Річний VIP
529₴/рік
10
Що таке Сімейний трекер?
Сімейний трекер — це функція, що дозволяє захистити близьких і бути впевненим у їхній безпеці. 

Він надає можливість:
— переглядати місцеперебування людини чи смартфона в реальному часі;
— створювати різні групи користувачів. Наприклад: «Діти», «Батьки» тощо;
— налаштувати на карті індивідуальні місця, що актуальні для кожної з груп. Наприклад, для групи «Діти»: школа, дім, спортивна секція; для групи «Батьки»: аптека, ринок тощо;
— створювати на карті «небезпечні» зони. Наприклад, для групи «Діти»: озеро, недобудова; для групи «Батьки»: лікарня тощо;
— отримувати сповіщення, якщо користувач зайшов чи вийшов зі створеної зони;
— керувати рівнями доступу для різних категорій учасників.
Що таке функції захисту?
Функції захисту — це набір дій, які дозволяють дистанційно керувати вашим пристроєм, а також допоможуть вам повернути його в разі втрати чи крадіжки.

Для користування доступні функції:
• дистанційне блокування телефона;
• увімкнення звукового сигналу;
• віддалене фото зловмисника;
• визначення геолокації телефона;
• захист особистих даних.

Для користувачів IOS функція «віддалене фото зловмисника» не працює через політику Apple. Також «дистанційне блокування телефона» здійснюється через iCloud.
Чи можна використовувати один акаунт на різних пристроях?
Ні. 

Для коректної роботи застосунку ви маєте використовувати лише один акаунт на одному пристрої: так можна правильно відстежити ваше місцеперебування у сімейному трекері. Також це необхідно для дистанційного керування телефоном через ваш обліковий запис в Особистому кабінеті. 

Проте, щоб скористатися функціями захисту, у разі втрати смартфона, ви можете ввійти в особистий кабінет з будь-якого зручного для вас пристрою (для цього потрібно буде ввести ваш логін та пароль).
Що таке ID номер, та де його переглянути?
ID-номер — це унікальний ідентифікатор, який дозволяє без розповсюдження особистих даних повернути втрачений телефон. Переглянути ID-номер можна на екрані заблокованого пристрою або ж в особистому кабінеті користувача.
Як зв’язатися зі службою підтримки?
Для зв'язку зі службою підтримки «Мобільний захист» зателефонуйте за номером: +38 073 690 6911 (безкоштовно для абонентів lifecell) або напишіть на електронну пошту: support@pm.lifecell.ua
Територія дії послуги
Послуга діє у всіх куточках світу, окрім тимчасово окупованих та непідконтрольних територій Україні.
Я знайшов телефон, що робити?
Зверніться до служби підтримки послуги «Мобільний захист» за номером: +38 073 690 6911 (безкоштовно для абонентів lifecell) або напишіть на електронну пошту: support@pm.lifecell.ua та повідомте про знахідку.
Яку винагороду отримає людина, що знайшла та повернула телефон?
Винагорода для людини, яка знайшла та повернула телефон, становить 1500 грн та надсилається на її банківський рахунок.
Для яких смартфонів доступна послуга?
Послуга доступна для підключення на пристрої з операційною системою Android (8 і вище) та iOS (15 і вище).
Як відмовитись від послуги?
Щоб відмовитися від послуги відправте SMS-повідомлення з номера, на який підключено послугу, з текстом «Стоп» на номер 6911.
Звуковий сигнал
Якщо ваш телефон загубився поблизу, ви можете спробувати знайти за допомогою функції «Звуковий сигнал». 

Для цього потрібно:
— увійти в Особистий кабінет;
— активувати функцію натиснув на кнопку;

Після цього, ви почуєте Звуковий сигнал зі свого смартфона, на який встановлено застосунок «Мобільний захист», він програватиметься на максимальній гучності. Вимкнути його можна так само: через Особистий кабінет.
Геолокація телефона
Ви маєте змогу отримати інформацію про місцеперебування телефона з операційними системами Android/iOS у реальному часі. 

Для цього треба надіслати запит на визначення розташування смартфона в особистому кабінеті. Щоб функція спрацювала коректно, на вашому пристрої обов'язково має бути ввімкнена геолокація. В іншому випадку, дані можуть передаватися не точно.
Захист особистих даних
Кожна третя людина зазнала онлайн-шахрайства чи крадіжки облікового запису. Тож ми використовуємо функцію «Захист особистих даних», що допоможе визначити, чи були поширені ваші персональні дані в мережу з будь-яких сайтів і платформ, якими ви користуєтеся. 

Алгоритми функції «Захист особистих даних» налаштовані на постійний моніторинг та аналіз великих об'ємів даних із тисячі джерел по всьому світу. Так функція забезпечує захист ваших персональних даних. З певною періодичністю на вашу електронну скриньку надходитимуть сповіщення з результатами проведеного моніторингу електронної адреси, яка підв’язана до вашого Особистого кабінету.

Якщо ваші дані використовують треті лиця, потрібно виконати наступні дії, щоб захистити себе:
— якомога швидше замініть пароль до електронної пошти;
— якщо ви пароль від електронної пошти використовували в інших джерелах (онлайн-банкінг, маркетплейс тощо), там треба замінити його також;
— переконайтеся, що на важливих сервісах у вас увімкнена двофакторна автентифікація.
Що робити при втраті смартфона?
Якщо ви втратили ваш смартфон, виконайте наступні дії:
— скористайтеся функцією визначення геолокації, якщо телефон поруч — активуйте звуковий сигнал;
— заблокуйте телефон в особистому кабінеті;
— зверніться до служби підтримки та повідомте про втрату пристрою.

Завдяки функції «Мобільний захист» ваш пристрій з більшою імовірністю буде знайдено. У цьому допоможе інформація на екрані блокування телефона: контакти служби підтримки нашої команди, обіцянка грошової винагороди людині, що знайшла пристрій (гроші даємо ми). Також ваші персональні дані лишатимуться у безпеці, і ми подбаємо про безпечне доставлення гаджета нашим кур’єром просто в ваші руки.

Функція «Мобільний захист» надає вам можливість отримати компенсацію згідно з вашим тарифом, якщо ви не знайдете ваш смартфон протягом 14 днів.
Чи може хтось знайти мене без мого відома?
Ні. 

Аби ваше місцеперебування могла побачити інша особа, вам потрібно надати свій дозвіл. Для цього треба доєднатися до групи учасників за покликанням у запрошенні.
Як припинити ділитися своїм місцеперебуванням?
Щоб інші припинили бачити ваше розташування, потрібно вимкнути дозвіл на геолокацію: у такому випадку інформація про місцеперебування не оновлюватиметься. Якщо ви хочете, щоб ваше розташування не бачили в групі — варто її покинути.
Чи відображається рух учасників у реальному часі?
Так.

Рух учасників відображається у реальному часі на мапі в застосунку «Мобільний захист». Для коректної роботи функції, на пристрої повинен бути ввімкнений інтернет, доступ до геолокації та роботи застосунку в фоновому режимі. Якщо геолокація учасника припинила оновлюватись — перевірте з'єднання з інтернетом.
У мене є покликання із запрошенням від друга/члена сім’ї — що мені з ним робити?
Запрошення дає змогу доєднатися до групи учасників, щоб відстежувати розташування один одного. Після переходу за покликанням, ви зможете переглянути перелік учасників групи та вирішити, чи доєднуватися до них.
Що таке Місце?
У застосунку «Мобільний захист» є можливість створювати свої «місця». Це треба, щоб знати розташування близьких і чи вчасно вони добралися або покинули місце призначення.

Також певні місця можна маркувати безпечними та небезпечними. Ви отримаєте сповіщення, якщо хтось із рідних буде в загрозливому середовищі та зможете миттєво допомогти.
Які є місця?
У користувача є можливість створити безпечне та небезпечне місце. На мапі безпечне місце позначається зеленим кольором, а небезпечне — червоним.

Сповіщення про пересування користувачів надходять у застосунок «Мобільний захист» і в панель повідомлень на мобільному пристрої.
Як створити місце?
Для створення місця треба зайти в меню з місцями. Там треба натиснути плюсик і «Створити нове місце».

Далі потрібно:
— вказати радіус місця;
— присвоїти йому назву;
— зазначити чи це безпечна або небезпечна зона;
— налаштувати сповіщення: обрати людей, про пересування яких ви бажаєте знати у цій зоні.
Як редагувати місце?
Щоб відредагувати місце, треба зайти в меню з місцями та натиснути на назву того, яке хочете змінити. Там ви зможете змінити радіус, назву і тип місця (безпечне/небезпечне) та налаштувати сповіщення.
Як видалити місце?
Щоб видалити місце, треба зайти в меню з місцями та натиснути на назву того, яке хочете видалити. Потім треба обрати редагування і натиснути на 3 крапочки в правому верхньому куті. Там ви знайдете видалення місця.
Які сповіщення я можу отримувати?
Користувач має змогу отримувати сповіщення про:
— приєднання учасника до групи;
— учасника, який покинув групу;
— учасника, який увійшов у місце;
— учасника, який покинув місце;
— створення місця;
— видалення місця.
Як включити або виключити сповіщення для певного місця?
У налаштуваннях місця ви можете змінити параметри сповіщень для кожного з учасників групи.

Для цього:
— зайдіть у меню з місцями;
— натисніть на потрібну назву місця;
— натисніть «Редагувати»;
— налаштуйте сповіщення за допомогою повзунків.
Як працює «Мапа тривог»?
Завдяки мапам повітряних тривог та воєнних дій, ви будете отримувати сповіщення про початок та завершення різних видів загроз у вашому регіоні. Ви отримаєте сповіщення зі звуком про початок і відбій тривоги на свій мобільний.
Які є типи тривог?
Застосунок «Мобільний захист» повідомлятиме вам про початок та закінчення повітряної, хімічної та радіаційної загроз, а також про початок та закінчення вуличних боїв та артилерійських обстрілів. Кожна територія, на якій оголошена тривога, змінює свій колір на мапі в застосунку.

Які є кольори та за що вони відповідають:
Жовтий колір — радіаційна загроза;
Зелений колір — хімічна загроза;
Коричневий колір — бойові дії;
Червоний колір — повітряна тривога.
Як налаштувати тривоги?
Щоб почати отримувати сповіщення про тривоги, треба:
— увійти в застосунок «Мобільний захист»;
— у правому нижньому куті мапи натиснути на іконку «Типи мапи»;
— повзунком активувати функцію «Мапа повітряних тривог» і «Мапа воєнних дій». 

Для коректної роботи функції, у застосунку «Мобільний захист» необхідно надати дозвіл на визначення місцеперебування пристрою «Дозволяти завжди». Якщо ви не хочете отримувати сповіщення про тривоги, то вам потрібно знову зайти в «Типи мапи» та вимкнути перемикач.
Правдивість інформації
При інформуванні про початок та завершення тривог ми спираємося на дані з офіційного джерела: https://map.ukrainealarm.com/
Як працює «Мапа якості повітря»?
Завдяки функції «Мапа якості повітря» ви зможете переглядати індекс якості повітря (AQI) у будь-якій точці світу та дізнатися, що він означає.

Під час перегляду мапи, ви побачите маркери з показником якості повітря. Під час зменшення масштабу мапи, маркери групуються і показують середній індекс у межах певних регіонів. При збільшенні масштабу, маркери розгруповуються і детальніше показують рівень якості повітря.

При натисканні на маркер відкривається додаткова інформація, яка показує: рівень AQI, швидкість вітру, температуру повітря, вологість повітря, рівень РМ 2.5, РМ 10 чи ОЗ.

Категорії індексу якості повітря (AQI) та їхній вплив на здоров'я людини:
1. Зелений колір (0 – 50) — Хороший: мінімальний вплив;
2. Жовтий (51 – 100) — Задовільний: може викликати незначний дискомфорт при диханні в чутливих людей;
3. Помаранчевий (101 – 200) — Нездоровий для чутливих груп: може спричинити дискомфорт при диханні в людей із захворюваннями легенів, таких як астма, а також у людей із серцевими захворюваннями, дітей та літніх людей;
4. Червоний (201 – 300) — Нездоровий: може викликати дискомфорт при диханні за тривалого впливу, а також дискомфорт у людей із захворюваннями серця;
5. Фіолетовий (301 – 400) — Дуже нездоровий: може викликати респіраторні захворювання у людей при тривалому впливі. Ефект може бути більш виражений у людей з легеневими та серцевими захворюваннями;
6. Бордовий (401 – 500) — Небезпечний: може вплинути навіть на здорових людей та спричинити серйозні наслідки для здоров'я людей із захворюваннями легень чи серця. Негативні наслідки можуть виникнути навіть під час легкої фізичної активності.

* AQI — значення, яке використовується для відображення рівня забруднення повітря.** РМ 2.5 — значення, яке показує рівень вмісту частинок речовин діаметром 2.5 мкм та менше в повітрі.*** РМ 10 — значення, яке показує рівень вмісту частинок речовин діаметром від 2.5 мкм до 10 мкм в повітрі.**** ОЗ — значення, яке показує рівень озонового забруднення повітря.
Як налаштувати мапу?
Щоб переглядати рівень якості повітря, треба:
— увійти в застосунок  «Мобільний захист»;
— у правому нижньому куті мапи натиснути на іконку «Типи мапи»;
— повзунком активувати функцію «Мапа якості повітря». 

Для коректної роботи функції, у застосунку «Мобільний захист» необхідно надати дозвіл на визначення місцеперебування пристрою «Дозволяти завжди». Якщо ви бажаєте прибрати маркери з інформацією про рівень якості повітря, треба знову зайти в «Типи мапи» і вимкнути перемикач.
Маркери на мапі довго завантажуються
При збільшенні або зменшенні масштабу мапи ми згруповуємо або розгруповуємо маркери для зручного перегляду якості повітря у певній точці. Цей процес відбувається не миттєво, але достатньо не змінювати масштаб мапи декілька секунд, після чого маркер з актуальною інформацією з'явиться та буде активним для перегляду.
Відображаються не всі показники якості повітря
Ми отримуємо інформацію щодо показників якості повітря із різних станцій вимірювання. Кожна з них передає певний набір показників, які відображаються при натисканні на маркер. Однак не всі станції збирають дані про РМ 2.5, РМ 10 чи ОЗ, вологість, температуру тощо. Саме тому на одному з маркерів можуть відображатись значення по усіх показниках, а на іншому — лише частина.
Інформація про якість повітря доступна лише для України?
Ми відображаємо інформацію з усього світу. Тож ви можете перевірити дані щодо рівня якості повітря, де б ви не були. Також можна планувати подорож спираючись на застосунок, щоб оминути всі забруднені зони.
Правдивість інформації
Інформацію про рівень якості повітря (AQI) ми беремо з джерел waqi.info та aqicn.org
Що таке Група?
Група — це коло людей, які можуть відстежити розташування один одного та отримати сповіщення про їхнє пересування. Кожен користувач послуги може створити декілька груп зі своїми назвами та додати учасників, або ж доєднатися до вже створеної групи.
Як створити групу?
Щоб створити групу, у Сімейному трекері треба натиснути «Створити групу», придумати їй назву та запросити до неї своїх близьких.
Як видалити групу?
Адміністратор, тобто людина, що створила групу, може її видалити. Для цього треба обрати групу, яку потрібно видалити, перейти у її налаштування та натиснути «Видалити групу».
Як запросити учасника в групу?
Щоб додати своїх близьких в групу та бачити їхнє пересування, необхідно відправити запрошення з покликанням із мобільного застосунку «Мобільний захист». Аби виконати цю дію, потрібно відкрити налаштування обраної групи, натиснути «Запросити» і поділитися запрошенням через месенджер (Viber, WhatsApp тощо).
Як приєднатися до групи?
Щоб приєднатися до групи, треба перейти за запрошенням. Запрошення дає змогу стати учасником групи та відстежувати на мапі розташування один одного. Після переходу за покликанням, ви зможете переглянути перелік учасників групи та вирішити, чи доєднуватися до них.
Як переключатися між групами?
Користувач має можливість одночасно бути учасником декількох груп. Щоб перейти з однієї групи в іншу, потрібно відкрити меню із переліком груп (посередині, зверху на мапі) та обрати потрібну групу.
Що може робити адміністратор групи?
Адміністратор, тобто людина, що створила групу, має можливість керувати нею:
— змінити назву групи;
— запросити нових учасників;
— змінити роль учасника;
— покинути групу, попередньо передавши права адміністратора іншому учаснику.
Які ролі учасників існують та які в них можливості?
Адміністратор може:
— бачити всі місця;
— створювати нові місця та керувати всіма наявними (маркувати як безпечне/небезпечне, редагувати адресу, перейменовувати їх);
— бачити сповіщення;
— призначати ролі для кожного  учасника (адміністратор, гість);
— запрошувати та видаляти учасника з групи;
— редагувати назву групи;
— видалити групу;
— вийти із групи, якщо крім нього ще є адміністратори.

Гість може:
— бачити всі місця;
— створювати нові місця та керувати ними;
— бачити сповіщення;
— запрошувати учасників до групи;
— вийти із групи.
Як змінити роль учасника?
Змінити роль учасника може лише адміністратор групи, тобто людина, що створила її. Для виконання цієї дії, йому потрібно відкрити профіль учасника, натиснув на іконку учасника — «Профіль», та обрати для нього роль.
Що таке кнопка SOS?
Кнопка SOS — це функція, за допомогою якої ви можете швидко та легко сповістити, що перебуваєте у небезпеці. Після натискання кнопки SOS, заздалегідь обрані вами контакти отримають SMS-повідомлення з інформацією, що ви перебуваєте в небезпеці. Також вони отримають ваше розташування, яке оновлюватиметься протягом 24 годин за наявності у вас інтернету. Якщо інтернету немає, то попередньо обрані вами контакти отримають інформацію про ваше останнє місцеперебування.
Як працює кнопка SOS?
Ви обираєте до 10 контактів з вашого списку в телефоні. Саме ці контакти отримають SMS-повідомлення з сигналом SOS.

У момент натискання кнопки SOS генерується SMS-повідомлення з інформацією, що ви у небезпеці та покликанням на мапу, де можна переглянути ваше розташування.

Вам треба натиснути кнопку надсилання сповіщення і SMS-повідомлення будуть розіслані заздалегідь обраним контактам. Покликання із вашим розташуванням буде дійсне протягом 24 годин, а ваша геопозиція регулярно оновлюватиметься. 

Відправлені SMS тарифікуються згідно з вашим тарифним планом. 
Як налаштувати кнопку SOS?
Для коректної роботи кнопки SOS достатньо надати застосунку доступ до геопозиції та обрати список контактів, які отримають SMS-повідомлення у випадку використання кнопки SOS.

Для налаштування геолокації треба:
— зайти в налаштування мобільного;
— знайти застосунок «Мобільний захист»;
— відкрити «Геопозиція»;
— змінити дозвіл на «Завжди».

Для додавання екстрених контактів, необхідно:
— зайти в застосунок «Мобільний захист»;
— перейти в розділ «SOS»;
— натиснути «Додати контакти»;
— обрати контакти зі списку.
Кнопка SOS не працює
Першочергово, перевірте інтернет-з’єднання. Також перевірте, чи надали ви дозвіл до геопозиції. Якщо ні, дивіться пункт «Як налаштувати кнопку SOS?». 

Якщо все вищеперераховане працює справно, то зверніться до служби підтримки за номером +38 073 690 6911 (безкоштовно для абонентів lifecell). Ми обов'язково вам допоможемо.
Що таке Екстрені контакти?
Екстрені контакти — це заздалегідь обрані вами мобільні номери людей, яким ви довіряєте. Якщо ви натиснете кнопку SOS, вони отримають SMS-повідомлення, що ви в небезпеці. Екстрені контакти матимуть доступ до вашого розташування і зможуть допомогти якнайшвидше.
Найпоширеніші причини несправностей застосунку
Нижче наведено основні причини несправностей застосунку. Перевірте всі налаштування та  усуньте причини наведені нижче, оскільки це дозволить вирішити 99% проблем із підключенням та оновленням.

Перевірити налаштування та виконати дії з усунення проблем треба на телефоні особи, у якої виникли складнощі. 

Проблеми з підключенням або розташуванням можуть виникнути через одну з наведених нижче причин:
— телефон вимкнено або заряд акумулятора нижчий за 20%;
— телефон перебуває у режимі польоту;
— учасник видалив застосунок;
— вимкнено доступ до геоданих для застосунку «Мобільний захист»;
— телефон знаходиться у зоні, де відсутнє або обмежене з’єднання з інтернетом;
— з'єднання з WiFi працює не належним чином;
— оператори стільникового зв’язку не завжди підтримують інтернет під час телефонного дзвінка. У такому разі, наша система не зможе оновити ваші рухи, поки ви спілкуєтеся телефоном.

Якщо ви все перевірили, але труднощі все ж залишились — зверніться до служби підтримки за номером +38 073 690 6911 (безкоштовно для абонентів lifecell). Ми обов'язково вам допоможемо.
Для яких смартфонів доступна послуга?
Послуга доступна для підключення на пристрої з операційною системою Android (8 і вище) та iOS (15 і вище).
У мене новий смартфон, як перенести сервіс?
Щоб користуватися послугою на новому телефоні достатньо завантажити на ньому застосунок «Мобільний захист» і ввести номер, на який підключено послугу. Дані синхронізуються автоматично.
Налаштування геолокації для роботи трекера
Для коректної роботи Сімейного трекера на Android необхідно під час встановлення застосунку надати дозвіл на визначення геолокації. 

Якщо на цьому етапі ви не надали дозвіл: 
— перейдіть у налаштування пристрою;
— знайдіть усі програми;
— оберіть застосунок «Мобільний захист»;
 — натисніть на «Дозволи»;
— оберіть «Розташування»;
— натисніть «Дозволити в будь-якому режимі».

Для коректної роботи Сімейного трекера на iOS необхідно під час встановлення застосунку дозволити йому використовувати геопозицію.

Якщо на цьому етапі ви не надали дозвіл:
— перейдіть у налаштування пристрою;
— знайдіть усі програми;
— оберіть застосунок «Мобільний захист»;
— оберіть «Геопозиція»;
— увімкніть «Дозволяти завжди» та активуйте «Точну геопозицію» за допомогою повзунка.
В учасника не оновлюється розташування, що робити?
Не хвилюйтеся! Є кілька причин, чому ви можете не бачити розташування учасника групи, які легко виправити:
— учасник видалив застосунок «Мобільний захист»;
— він вимкнув свій телефон або розрядився акумулятор;
— в учасника погане з'єднання з мережею інтернет, або взагалі відсутнє;
— телефон учасника в режимі польоту;
— телефон учасника під'єднаний до VPN.

Також кожному учаснику слід перевірити налаштування геолокації на пристрої з ОС Android:
Налаштування телефона — Програми — Мобільний захист — Дозволи — Розташування — Дозволити в будь-якому режимі.

Для телефонів з OC iOS потрібно перейти в розділ: 
Налаштування телефона — Мобільний захист — Геопозиція — Дозволити завжди та ввімкнути точну геопозицію.

Ще одна можлива причина, чому ви не бачите розташування іншої людини — режим низького енергоспоживання на iOS. Цей режим зменшує або вимикає фонове оновлення застосунків, що перешкоджає роботі «Мобільний захист». Тож варто вимкнути режим низького енергоспоживання, щоб бачити розташування коректно.

Переконайтеся, що на кожному з пристроїв завантажена остання версія застосунку та ввімкнено доступ до інтернету.
Як переглянути історію виконаних дій?
У кожного користувача є можливість перегляду історії виконаних дій. Для цього йому потрібно ввійти в Особистий кабінет та обрати розділ «Історія».
Чи можу я видалити історію виконаних дій?
Ні. 

Вона автоматично зберігається у вашому Особистому кабінеті.
Як видалити застосунок «Мобільний захист» з Android пристрою?
Якщо вам не вдається видалити застосунок «Мобільний захист» на пристрої з ОС Android, виконайте наступні дії:
— відкрийте налаштування телефона;
— зайдіть в розділ «Безпека»;
— натисніть «Адміністратор пристрою»;
— зніміть галочку.

Після цього ви зможете видалити застосунок як зазвичай.
Як поліпшити точність місцеперебування?
Спершу переконайтеся, що на кожному телефоні ввімкнено всі служби визначення місцеперебування, зокрема GPS та доступ до інтернету.

Важливо: Оператори стільникового зв’язку не завжди підтримують інтернет під час телефонного дзвінка. У такому разі, наша система не зможе оновити ваші рухи, поки ви спілкуєтеся телефоном.

Налаштування для найбільш точного визначення місцеперебування:
— VPN заважатиме точності, тож не використовуйте його із застосунком «Мобільний захист»;
— дозволи «Фізична активність» мають бути ввімкнені та «Дозволені»;
— «Точне розташування» потрібно ввімкнути;
— якщо в телефоні розрядився акумулятор або той був вимкнений, відкрийте застосунок «Мобільний захист» знову, щоб оновити свій обліковий запис і місцеперебування;
— програми батьківського контролю та безпеки можуть перешкодити застосунку отримати доступ до місцеперебування, коли це необхідно;
— програми, які не були відкриті протягом трьох днів, можуть перейти в «Сплячий режим» на телефонах з операційною системою Android. Застосунок «Мобільний захист» у «Сплячому режимі» не оновлюватиме розташування учасника. Відкривайте застосунок кожні два дні, щоб запобігти його переходу в «Сплячий режим»;
— для налаштування місцеперебування, потрібно встановити значення «Завжди дозволяти використання розташування». Використання параметра «Під час використання» не дозволить застосунку працювати правильно та коректно зберігати місцеперебування;
— режим «Низької потужності» потрібно вимкнути. Він не дозволяє застосунку «Мобільний захист» оновлювати дані в фоновому режимі;
— потрібно ввімкнути фонове оновлення програми.
Послуга «Мобільний захист» безкоштовна?
Послуга «Мобільний захист» платна. Але під час першого підключення тижневого або річного пакетів, ви отримуєте 7 днів користування за 0.01₴. При підключенні місячного пакету, період користування за 0.01₴ складає 30 днів.
Вартість послуги
Вартість послуги залежить від обраного вами тарифу. Щоб підключити послугу, оберіть код, який відповідає потрібному пакету. Його треба надіслати SMS-повідомленням на номер 6911 (безкоштовно):
Пакет
Вартість
Код
Стандарт
11₴/тижд
2
Стандарт+
17₴/тижд
3
VIP
21₴/тижд
4
Ультра
99₴/міс
1
Стандарт
44₴/міс
5
Стандарт+
68₴/міс
6
VIP
84₴/міс
7
Річний Стандарт
259₴/рік
8
Річний Стандарт+
319₴/рік
9
Річний VIP
529₴/рік
10
Як проходить оплата послуги?
Кошти для оплати списуються з SIM-карти, на яку ви підключили послугу. Оплата проводиться відповідно до обраного вами пакету.
Недостатньо коштів для оплати пакета
Після невдалої спроби оплати тижневого пакета відбуватиметься спроба оплати денної вартості сервісу:
для пакета «Стандарт» — 2.00 грн/день;
для пакета «Стандарт+» — 2.50 грн/день;
для пакета «VІР» — 4.00 грн/день;
для пакета «Ультра» — 4.99 грн/день.

У разі невдалої спроби оплати місячного пакета, відбуватиметься спроба оплати тижневого пакета:
для пакета «Стандарт» — 11.00 грн/тиждень;
для пакета «Стандарт+» — 17.00 грн/тиждень;
для пакета «VІР» — 21.00 грн/тиждень;
для пакета «Ультра» — 26.99 грн/тиждень.

У разі невдалої спроби оплати річного пакета, відбуватиметься спроба оплати місячного пакета:
для пакета «Стандарт» — 44.00 грн/місяць;
для пакета «Стандарт+» — 68.00 грн/місяць;
для пакета «VIP» — 84.00 грн/місяць.

Детальніше в Угоді про надання послуги
Як змінити пакет?
Для зміни пакета оберіть код, який відповідає потрібному пакету. Його треба надіслати SMS-повідомленням на номер 6911 (безкоштовно):
Пакет
Вартість
Код
Стандарт
11₴/тижд
2
Стандарт+
17₴/тижд
3
VIP
21₴/тижд
4
Ультра
99₴/міс
1
Стандарт
44₴/міс
5
Стандарт+
68₴/міс
6
VIP
84₴/міс
7
Річний Стандарт
259₴/рік
8
Річний Стандарт+
319₴/рік
9
Річний VIP
529₴/рік
10
Що таке Особистий кабінет і для чого він потрібен?
Особистий кабінет — це місце, де ви можете контролювати захист свого телефона. Він автоматично генерується для кожного користувача після підключення послуги.

В особистому кабінеті є можливість:
— змінювати чи доповнювати свою персональну інформацію;
— стежити на мапі за місцеперебуванням вашого телефона в реальному часі;
— бачити історію користування послугою включно з відправленими та виконаними командами;
— відновити пароль;
— дистанційно керувати смартфоном.

Для функції «Сімейний трекер» особистий кабінет не потрібен. Усі налаштування та відстеження відбуваються у вашому смартфоні.
Як відновити пароль?
Для відновлення пароля потрібно:
— перейти на сторінку входу в Особистий кабінет послуги «Мобільний захист»;
— натиснути «Нагадати пароль»;
— ввести адресу електронної скриньки, яку ви вказували під час реєстрації;
— перейти в електронну пошту та відкрити лист від послуги «Мобільний захист»;
— перейти за покликанням у листі для відновлення пароля;
— створити новий пароль та зберегти його.

Якщо виникли будь-які труднощі з відновленням — зверніться у службу підтримки за номером +38 073 690 6911 (безкоштовно для абонентів lifecell). Ми обов'язково вам допоможемо.
Як змінити свої персональні дані?
Ви маєте можливість змінити або доповнити свою персональну інформацію в особистому кабінеті послуги, або ж у застосунку «Мобільний захист».
Що таке ID номер і де його переглянути?
ID-номер — це унікальний ідентифікатор, який дозволяє без розповсюдження особистих даних повернути втрачений телефон. Переглянути ID-номер можна на екрані заблокованого пристрою або ж в особистому кабінеті користувача.
Як надіслати запит на визначення розташування?
Щоб надіслати запит на визначення розташування:
— увійдіть в Особистий кабінет: https://my.protect.lifecell.ua/
— перейдіть у розділ «Управління пристроєм» та натисніть кнопку «Гео»;
— нижче натисніть «Визначити локацію».

Готово! Локація буде відображатися на мапі.
Як переглянути розташування?
Щоб переглянути розташування:
— увійдіть в Особистий кабінет: https://my.protect.lifecell.ua/
— перейдіть у розділ «Управління пристроєм» та натисніть кнопку «Гео»;
— на мапі буде показана остання локація;
— під мапою доступна історія переміщень з датами та координатами.
Функція визначення геолокації не працює
Якщо у вас виникли труднощі з виконанням цієї команди — переконайтеся, чи ввімкнули ви дозвіл на роботу функції та чи працює інтернет на пристрої.

Якщо всі вимоги виконані та все ж команда недоступна — зверніться у службу підтримки за номером +38 073 690 6911 (безкоштовно для абонентів lifecell). Ми обов'язково вам допоможемо.
Як увімкнути Звуковий сигнал?
Щоб увімкнути Звуковий сигнал:
— увійдіть в Особистий кабінет: https://my.protect.lifecell.ua/
— перейдіть у розділ «Керування пристроєм»;
— натисніть кнопку «Увімкнути звуковий сигнал»;
— дочекайтеся сповіщення, що сигнал увімкнено.

Готово! Якщо ваш смартфон поблизу, ви одразу почуєте його.
Як вимкнути Звуковий сигнал?
Щоб вимкнути Звуковий сигнал:
— увійдіть в Особистий кабінет: https://my.protect.lifecell.ua/
— перейдіть у розділ «Керування пристроєм»;
— натисніть кнопку «Вимкнути звуковий сигнал»;
— дочекайтеся сповіщення, що сигнал вимкнено.

Готово! Сигнал більше не лякатиме оточення ;)
Функція звукового сигналу не працює
Якщо у вас виникли складнощі з використанням звукового сигналу — переконайтеся, чи ввімкнули ви дозвіл на роботу функції та чи працює інтернет на пристрої. 

Якщо всі вимоги виконані та все ж звуковий сигнал не працює належним чином — зверніться у службу підтримки за номером +38 073 690 6911 (безкоштовно для абонентів lifecell). Ми обов'язково вам допоможемо.

Залишилися запитання?

Якщо ви не знайшли відповідь на своє запитання в розділі Поширених запитань, ви завжди можете зв’язатися з нами електронною поштою або за номером +38 073 690 6911.

Завантажуйте та забезпечте захист своїм близьким